סיפורים נוספים:


עמוד הבית » סיפורים » סיפורי גולשים

סיפורי גולשים

נשמח לארח סיפורי גולשים ולשלב אותם במידת האפשר באתר, על מנת להעשיר את המאגר הסיפורי לטובת כל אלה האוהבים סיפורים, מספרים סיפורים, או אוהבים להקשיב לסיפור טוב.

נשמח לקבל ולשלב גם את סיפורם של אלה שישלחו לנו את הסיפור ובמידת הצורך אף לשלב תמונה שהיא חלק מהסיפור.

סיפורי אביזרים וחפצים, או תמונותיהם ישולבו ברצון במידה והם קשורים להווי הסיפורי של האתר.

במה מדליקין?המספר והרושם הוא אושר נחמני תלמיד הסדנה למספרי סיפורים לעיוורים וכבדי ראייה במרש"ל ירושלים.
הגומות של סבתאסיפורה של תמי. שובץ באתר במוצ"שק. כב', חשוון, תשס"ח. 3.11.07.
מתמהמהסיפור מיוחד ומקורי מפתיע בסגנונו נשלח על ידי הגולש אבישי מזרחי. הסיפור שובץ באתר ביז' בתמוז, תשס"ז. 3.7.07.
לא רק יפהפיות נרדמות. מאת דוד תדהר.שיר סיפור זה נשלח על ידי הגולש דוד תדהר. שיר סיפור זה נבחר מתוך שירים רבים שנשלחו לאתר. אנו מפרסמים אותו בהערכה רבה לכתיבתו של דוד תדהר.
האטד: מאת עליזה אלקיים.סיפור בדידותו של האטד ומי שאירח לו לחברה. נשלח על ידי הגולשת עליזה אלקיים. נציין כי שמרנהו על סגנון המספר.
חסר לי חלום: מאת עליזה שוהם.סיפורה של ילדה החולמת מידי לילה חלום, עד שלפתע לילה אחד היא אינה חולמת חלום, והחלום חסר לה.
מר לי במלחמה. מאת שרון שקד.סיפור הגיג, שנכתב על ידי המספר הצעיר ביותר באתר, הלומד בכיתה א' בישוב חבר שבתענך. הסיפור מביא את תחושותיו של ילד במלחמת "בין המצרים" שעברנו לאחרונה.
פיית השיניים שלי. סיפור מאת רוני שקד.פיית השיניים שלי. הסיפור נכתב ונשלח על ידי הרושמת והמספרת הצעירה ביותר באתר, רוני שקד בת תשע.
ג'ינג'יסיפור שנכתב על ידי אושר נחמני, תלמיד הסדנה למספרי סיפורים במרש"ל ירושלים.
האיש הכחול והאיש הכתוםסיפור מאת אושר נחמני
הדקה האחרונהנשלח על ידי אושר נחמני תלמיד הסדנה למספרי סיפורים עיוורים וכבדי ראייה.סיפור פנטזיה של אדם המדמיין מה יעשה בדקה אחרונה של חייו.
חסה יפהסיפור שסיפר אושר נחמני תלמיד בסדנה למספרי סיפורים עיוורים וכבדי ראייה. הסיפור נשלח לאתר בתאריך: 21/12/2005 12:18
תמר הנדיסיפר אושר נחמני תלמיד הסדנה למספרי סיפורים לעיוורים וכבדי ראייה. הסיפור נשלח בתאריך 21.12.05.
אבי חמוסטה.שם המספר: אושר נחמני. הסיפור סופר בסדנה למספרי סיפורים לעיוורים וכבדי ראייה ונשלח על ידי המספר בתאריך 21.12.05.
 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|